ebook koop nu rondje

Lijkt het je ook niet geweldig om gelijk te zien op welke manier je klant tot een beslissing komt? Dan vind je nog veel sneller de aansluiting bij je klant, zodat je hem/haar nog sneller en nog beter verder helpt. 

In het E-boek Herken direct de beslissingsstrategie van je klanten leg ik je precies uit hoe je dat aan het gezicht ziet en hoe je daar in je klantencontact het beste gebruik van maakt. Hiermee is het veel gemakkelijker om je klanten de juiste vragen te stellen en ze de antwoorden te geven die ze nodig hebben.

Herken direct de beslissingsstrategie van je klanten ebook

Het DPI van je klanten

Iedereen heeft zo z’n eigen manier voor het nemen van een beslissing. Waar de één vooral een besluit neemt door er goed over na te denken en alles op een rijtje te zetten, is de ander hartstikke impulsief en besluit hij vooral op basis van voelen en ervaren.

  • Denken 💭
  • Praktisch🛠
  • Impulsief/Emotioneel 🧡

Dat zijn de drie hoofdstrategieën waarop je klanten hun beslissingen nemen. Elk van deze voorkeuren is af te lezen, door naar de drie zones op het gezicht te kijken. Hoe je dat precies doet, dat leg ik je uit in dit E-Boek: Herken direct de beslissingsstrategie van je klanten.

Jij geeft je klant straks wel meteen de juiste reactie

Na het lezen van dit E-boek zal de volgende situatie jou niet overkomen en zal jij je klant wel direct van de juiste informatie voorzien.

“Ik heb erover nagedacht en ik weet precies wat ik aan wil doen naar dat galafeest. Het enige wat ik er nog voor nodig heb is een blauw shirt in een fluweelachtige stof. Zullen we naar de stad, om te kijken of we dat kunnen vinden?”

Een uitstekend plan. Dus even later pakken we de bus om op zoek te gaan naar dat ene shirt.

In het centrum lopen we direct naar een winkel, waar we verwachten het beste te kunnen slagen. En inderdaad… Ze hebben precies het soort shirt wat m’n partner zocht. Het hing er in verschillende kleuren, behalve in blauw. Dus even vragen aan de winkelmedewerker.

“Heeft u dit shirt ook in het blauw?”
“Nee. Wel in het paars. Paars is ook een mooie kleur!” 🤩

Uhm… ja, leuk. Maar niet wat we zochten. Zo gingen we maar weer verder. Want zo impulsief wisselen van idee, zit er voor m’n partner niet in. Hij denkt meer na voor hij z’n beslissing neemt.

Dat had de verkoper ook kunnen zien aan zijn gezicht. En dan had hij in deze situatie een heel ander antwoord gegeven, namelijk: “Nee, maar heeft u al aan paars gedacht?”

Bestel nu direct het E-Boek: Herken direct de beslissingsstrategie van je klanten en leer meteen anders kijken naar je klanten. Begrijp je klanten beter. Vindt sneller aansluiting bij je klanten. Op die manier ga jij ze nog beter helpen. Zo krijg je nog meer tevreden klanten.

Korting op de workshop: Herken direct de beslissingsstrategie van je klanten

Besluit je na de aanschaf van dit E-boek, om deel te nemen aan de gelijknamige workshop, dan krijg je de kosten van dit E-boek in mindering op de kosten voor de workshop. Op die manier hoeft de aanschaf van dit E-Boek je niks te kostten. 

Koop het nu!
voor €5.95

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Korting op de Workshop
Herken direct de Beslissingsstrategie van je Klanten

Besluit je na de aanschaf van dit E-boek, om deel te nemen aan de gelijknamige workshop, dan krijg je de kosten van dit E-boek in mindering op de kosten voor de workshop. Op die manier hoeft de aanschaf van dit E-boek je niks te kosten.